KLANTEN SERVICE

Thanks for submitting!

FAQ

 

ALGEMENE VERKOOPSVOORWAARDEN

 

Prijzen

Al onze prijzen zijn inclusief belastingen, btw en taksen. Een overzicht van de verzendkosten voor onze producten vind je op onze website. Prijzen kunnen aangepast worden, voor een actuele prijssetting kan u steeds op onze website terecht.

Conformiteit

Wij garanderen dat onze goederen conform zijn van kwaliteit en voldoen aan de normale verwachtingen die je ervan mag hebben rekening houdende met de specificaties van het product. 

 

Herroepingsrecht

Omwille van hygiënische redenen kunnen sommige  artikelen niet geretourneerd worden.  Maar neem zeker contact met me op voor een passende oplossing.

Betaling en bevestiging

De betaling voor de online bestellingen gebeurt via overschrijving. 

Betalingsvoorwaarden

De koper is verantwoordelijk voor de tijdige betaling van alle kosten die betrekking hebben op onze websites en diensten, via een geldige betalingsmethode.

Bij laattijdige betaling wordt een administratieve kost van €5 in rekening gebracht per verstuurde aanmaning. Als de betaling mislukt of achterstallig is, kunnen wij kosten aanrekenen voor het gebruik van andere incassomechanismen. Ingeval de koper in gebreke blijft, behoudt de verkoper zich het recht om over te gaan tot een incassoprocedure, waarvan de administratieve kosten met een minimum van € 15 ten laste zijn van de koper. Alle bedragen die niet zijn voldaan op de vervaldag worden van rechtswege en zonder aanmaning of ingebrekestelling verhoogd met een forfaitaire schadevergoeding van 15 % van het verschuldigde bedrag, met een minimum van € 30 (voor alle bestellingen hoger dan € 25). Wanneer de bestelling lager is dan € 25 dan bedraagt de minimum forfaitaire schadevergoeding €15. Op het verschuldigde bedrag zijn eveneens de wettelijke interesten verschuldigd, van rechtswege en zonder ingebrekestelling vanaf de vervaldag.

Levering

We verzenden enkel in België via de post of andere bezorgdiensten. So Me kan niet aansprakelijk worden gesteld voor vertragingen in de bezorging door toedoen van de post of andere bezorgdiensten. De levertijden die op de website worden vermeld zijn slechts een indicatie en houden geen rekening met vertragingen. Vertragingen in de bezorging kunnen in geen geval resulteren in een vorm van compensatie, terugbetaling of annuleren van een bestelling. Wat gebeurt er indien het pakketje met je bestelling zoek raakt? Als jouw bestelling niet binnen de 2 weken na de orderbevestigingsdatum arriveert, heb je nog 2 weken om So Me te informeren. So Me zal dan jouw product opnieuw leveren zonder extra kosten in rekening te brengen of de totale kosten van het order terugbetalen.  Wat gebeurt er als de post er niet in slaagt de bestelling aan de ontvanger af te leveren? Je bent verplicht aflevering van de bestelling mogelijk te maken. Tot de benodigde informatie behoren een volledig en correct afleveradres en de beschikbaarheid van een postbus voorzien van de naam van de ontvanger. Voor alle geretourneerde pakketjes naar So Me door een fout van de klant (bijv. onjuist afleveradres, geadresseerde onbekend, ontvangst geweigerd, niet afhalen van het pakket op het postkantoor binnen de gestelde termijn of anders), maak je geen aanspraak op enige compensatie. Doordat de logistieke kosten voor het beheren van retouren ver uitgaan boven wat redelijkerwijs van ons verwacht mag worden, is het opnieuw verzenden van retour gekomen bestellingen niet mogelijk. Wat gebeurt er als de bestelling tijdens het transport wordt beschadigd? Neem binnen de week contact op met onze klanten service via het contact-formulier. Stuur ons daarbij een digitale foto van het beschadigd beschadigde product, we bekijken het en stellen een gepaste oplossing voor.

Klachtenregeling

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar sophie@so-stylish.be. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.